12 Ocak 2015 Pazartesi

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada (Yağlı Ciltler)


Garnier Saf ve Temiz 3'ü 1 arada, son günlerde yenilenen ambalajıyla sıkça reklamlarda karşımıza çıkıyor

Temizleyici, maske ve peeling olarak 3 ayrı şekilde kullanılabiliyor.

Peeling olarak kullanırken aslında temizleyici görevini de üstleniyor, başka bir temizleyici jel ile yıkamaya gerek yok. Maske görevini de üstleniyor.


Kuru/Karma hassas bir cildim var.
Hergün kullanmıyorum haftada 1 ya da 2 defa peeling olarak kullanmayı seviyorum ve bu özelliğini başarılı buldum, cildimi ferahlatıyor. Ama kuru ciltlere gerginlik ve kuruluk hissi bırakacağı için kullanmalarını pek önermiyorum. Yağlı ve karma ciltliler rahatlıkla kullanabilirlerCildinizi iyi tanıyıp onun ihtiyacına göre ürün kullanmanız çok önemli. Karma bir cildiniz varsa tüm yüzünüze aşırı nem veren ürünler kullanamayacağınız gibi yağlı cilt ürünleri de kullanamazsınız. İlgili bölgeye özelliğine göre ürün kullanarak cildinize ihtiyacını vermiş olursunuz. Gözeneklere bir etkisini görmedim ama cildi ferahlatıp, ölü hücrelerden temizliyor. Yağlı ciltlerin aşırı parlama ve yağlanma sorununa iyi geleceğini düşünüyorum.Garnier Saf & Temiz 3 'ü 1 Arada 15 TL civarında bir ürün ama indirim zamanları yarı fiyatına alabiliyorsunuz.


Garnier Saf & Temiz 3 'ü 1 Arada temizleyiciden alıp masaj yapar gibi dairesel hareketlerle, çok bastırıp çizmeden cildime uyguluyorum. Ürünün içinde mavi renkli mikro tanecikler var. Bu tanecikler peeling etkisi yaratıyor aynı zamanda mentollü bir his bırakıyor.




1 yorum:

  1. Sevenleri bayağı var sanırım. İndirim zamanı alıp deneyebilirim bende :)) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsan çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil