28 Şubat 2015 Cumartesi

BİTENLER & ÇÖPE GİDENLER




Öncelikle herkese merhaba :D  
Bu gün ilk defa blog arvişimde bulunmasını çok istediğim için bitenler ve çöpe gidenler yazımı yazmaya karar verdim. ilk kez yazıyorum umarım begenirsiniz. İyi okumalar :D


Bakalım bu ay nelerden memnun kalıp neleri şutlamışız ne dersiniz???
                                         
                   önce toplu görünüm ;)

  


        PARFÜM VE SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ



AVON WİSH OF LOVE PARFÜMÜ: Hepimizin bildiği gibi, Avon dan bir şey satın alırken katalogdan sipariş verilir, öyle ürün gelir elinize. Benimde galiba ambalajlı şişesi hoşuma gitmişti. Aslında neden aldığımı tam hatırlamıyorum. Ürün geldiğinde tam bir hayal kırıklığı yaşadım, çünkü parfümün kokusu çok kötü çıktı. Ayrıca üzerine sıktığın zaman kokusu çok çabuk uçuyor. Sanki hiç parfüm sıkmamışsın gibi oluyor. Asla ve asla bir daha satın almıyacağım bir ürün.
             
                 CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ



NEUTROGENA SİYAH NOKTA TEMİZLEYİCİ PEEİNG JEL: Bence tek kelimeyle harika bir ürün. Düzenli olarak sürekli kullandığınız zaman gerçekten faydasını görüyorsunuz. Bütün o kötü siyah noktaları yok ediyor. Eğer siyah noktalarla başınız dertteyse almanızı tavsiye ederim.




GARNIER SAF & TEMİZ 3'Ü 1 ARADA: Aslında bu ürünü beğenerek kullanıyorum. Siyah noktalara karşı bir faydası yok fakat Maske ve Peeling özelliğiyle, cildinizi çok güzel bir şekilde temizliyor.  Ne yazık ki benimki bitti,  yenisini almak için defterime not aldım.



DALAN DOLİVE NEMLENDİLİCİ KREM: Çok güzel bir krem, her sabah ellerime mutlaka sürerim. Çünkü kuru bir cildim var, dolayısıyla nemlendirici kremlere ihtiyaç duymuyorum. Zeytinyağlı kokusu çok hoşuma gidiyor, severek kullandığım bir ürün.



                      MAKYAJ ÜRÜNLERİ


ORIFLAME RUJ: Rengi çok hoşuma gidiyor. Dudağıma sürdüğümde hafif bir kırmızılık veriyor, sadece tek rahatsız olduğum konu kokusu ekşi. Onun dışında güzel bir ruj.


FLORMAR: Hiç ama hiç sevmediğim bir ürün. Normalde flormarın ürünlerini çok severek kullanırım fakat ne yazık ki bu ürünü bir türlü sevemedim. Cildime sürdüğümde bir noktada yayılmadan kalıyor, takdir edersiniz ki kötü bir etki yapıyor. Bir daha kullanmayı düşünmüyorum.


FLOMAR LASHLIFT: Tek kelimeyle harika bir ürün. Bazenleri siyah rimel sürmek istemediğim zaman bunu sürüyorum. Çok güzel, saydam ve jelimsi bir yapısı var. Sürdüğüm zaman kirpiklerim daha uzun duruyor. Siyahda olmadığı için daha doğal duruyor. Şu an bittiğine çok üzülüyorum. Tekrar yenisi mutlaka alınacak....


FLORMAR: Bu asetonun içinde omega yağı var. Tırnakları besliyor. Kokusu çok güzel, öbür asetonlar gibi keskin bir kokusu yok. Çok çabuk bitmiyor. Bir kez pamuğa döktüğün zaman bütün oje lekelerini çıkartıyor. Güzel bir ürün, gönül rahatlığı ile size de tavsiye edebiliri.


MAYBELLİNE COLASSAL MASKARA: Berbart bir ürün,  nedense her sürdüğümde topaklanıyor, kirpiklerimi hiç uzun göstermiyor. Sevmediğim bir ürün.


MAYBELLİNE MASKARA: Bu ürünü çok severek kullandım. Kalın fırçasıyla kirpiklerime sürdüğüm zaman daha hacimli ve uzun oluyor. En önemlisi topaklanmıyor, kirpiklerim birbirine yapışmıyor.





Benim bu ay bitirip şutladığım ürünler bunlar...
ya siz??
sizler bu ay nelerden memnun kalıp nelerden kurtuldunuz??
Sevgiyle ve Mutlulukla Kalın....





4 yorum:

  1. Wish of Love 'ın kokusunu ben de sevmiyorum çok tatlı ağır geliyor bana zaten meyve kokusu olduğu için ben de tercih etmem ama turuncu şişelisi biraz daha hoş :)

    YanıtlaSil
  2. bende wish of love kokusunu yeni kullanmaya başladım evet kokusu çabuk uçuyor ilk başta güzel bir kokusu olduğunu düşünmüştüm ama tekrar almam.

    YanıtlaSil
  3. Avon Hiç kalıcı bir koku değil maalesef. Emeğinize sağlık bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. canım ınstagramdan takipdeydim seni bloğunu da takibe aldım güzel bir yazı olmus bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil